اصحاب هيرو

خيانة الحب 081129042406Busf
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اصحاب هيرو

خيانة الحب 081129042406Busf
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

اصحاب هيرو

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى عربى شامل اسلاميات وافلام وبرامج واغانى عربيه واجنبيه وفيديو كليب

4 مشترك

خيانة الحب

vip mr heroo
    vip mr heroo
    عضو برونزى
    عضو برونزى

المساهمات: : 451

GMT + 6 Hours خيانة الحب

مُساهمة من طرف vip mr heroo الأربعاء 30 ديسمبر 2009 - 10:37

السلام عليكم ورحمت الله وبركاتة

ماذا تفعل اذا احببت حبا صادقا مخلصا وعند بداية اتخاذك خطوة ايجايبية يكون الرد(خلينا اخوات احسن)
    ماذا تفعل ان اكتشفت ان حبيبك او حبيبتك اتخذك وسيلة للتقرب لصديق او لصديقة لك؟؟؟؟
    ماذا تفعل ان كان صديقك او لصديقة لكي ايضا قد رضى بهذا الوضع وخانك؟؟؟
    ارجو رد وافى منكم
    ولى عودة
    واتمنى لكم حياة سعيدا
    love_story
    love_story
    نائــب المديـــر
    نائــب  المديـــر

المساهمات: : 3270

GMT + 6 Hours رد: خيانة الحب

مُساهمة من طرف love_story الأربعاء 30 ديسمبر 2009 - 16:19

هيرو

الموضوع موضوع جميل وبيحصل كتير

بس ملخصه انك لو احسنت الاختيار عمرك ما هتندم

والندم بييجى بعد كدة اما بتختار حد مبيكونش ليك من الاول

انا عن نفسى مؤمنة بالمقولة اللى بتقول

اذا اردت شيئا بشدة فاطلق له العنان فان كان لك سيعود

وان لم يعود فاعلم انه لم يكن لك من البداية

بجد تسلم ايدك مستر هيرو

تم النقل للمكان المخصص
    vip mr heroo
    vip mr heroo
    عضو برونزى
    عضو برونزى

مُساهمة من طرف vip mr heroo الأربعاء 30 ديسمبر 2009 - 23:08

ميرسى يافروحا ع ردك انا بجد مصدوم ومبقتش عارف اعمل اية من الحب لما حبيت حبيت بجد بس للاسف اللى حبتها مقدرتش اللى انا عملتة علشانها ومتوقعتش اللى عملتة مهما كانت المبرارات [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    دموع القمر
    دموع القمر
    عضو فضى
    عضو فضى

المساهمات: : 526

مُساهمة من طرف دموع القمر الخميس 31 ديسمبر 2009 - 0:28

اعتقد ان الحب لما يكون بين اتنين حاجة جميلة بس لما هى تبقى صريحة معاك من الاول وتقولك ان اللى بينا مش هيكمل لاى ظروف واكيد انت عارفها وكانت واضحة من البداية يبقا اكيد مكنتش بتخدعك لانها مجتش واوهمتك انها هتفضل معاك لا كانت من الاول صريحة وطلبت الصداقة والاخوة اكتر من مرة وكونك انت مش راضى يبقا مش ذنبها ولما هى تيجى فى يوم وتبعد عنك علشان تقدر تنساها يبقا اعتقد اللى عملته يحترم لانها مش فضلت واخدت منك مشاعر مشاعر مش تستحقها المشكلة فيك مش فيها انت عايز تتخيل انك مظلوم انااااااااااااااااااا بقاااااااااااااااااااا عايزاك تقولى رايك فى حبيبه بعدت عن حبيبها علشان عارفة ان اللى بينهم انتهى وبتحاول متظلومش وهو كمان بعد ويروح يرتبط ببنت تانية والرد انه بيحاول ينسها ولما ميقدرش ينسها يرجعلها ويقولها حاولت احب وارتبط ببنت تانية ومعرفتش انساكى هنا سمى اللى عملته مش خيانة دى تسمية ايه عمر مكانت المشاعر لعبه بس قبل منحاسب الناس نحاسب انفسنا الاول ونعرف ان الظلم حاجة مش سهلة
    سلمى
    سلمى
    مشرفة المنتدى العام
    مشرفة المنتدى العام

المساهمات: : 1461

مُساهمة من طرف سلمى الخميس 31 ديسمبر 2009 - 0:49

اييييييييييييييييييييييييييه دااااااااااااااااااااا
    شو فى
    اممممممممممممممممممممممممممممممم
    انا الاول نرد على مستر هيروونقول
    انا شايفه
    ان سعات الانسان بيظلم نفسه لما بينظر للموضوع من اتجاه واحد
    تعالى ناخد المشكله مع بعض
    انت فى علاقتك بيها
    اكيدحاسيت بشئ غلط
    اكيد كان فى شئ مش طبيعى
    دا لو كنتو بتحبو بعض ومش حب من طرف واحد
    المم واللى يجرح هنا
    مش الحبيبه
    لان اكيد فى حلقه مفقوده
    اما اللى يجرحك هوا صحبك
    وسورى انى سميته صحبك
    شوف فين الحلقه المفقود
    ونصيحه منى
    لا تبكى على من لا يستحق دموعك فان من يستحقها لا يجعلك تبكى
    اما دموع القمر
    فا انا الحقيقه محتاره
    اذا دا كان رد على مستر هيرو
    ولا دى مشكله تانيه
    اتمنى لو هيا مشكله تانيه
    توضحيها عشان نقدر نحلها سوى
    تقبلو مرورى
    جزاكم الله خيرا
    vip mr heroo
    vip mr heroo
    عضو برونزى
    عضو برونزى

مُساهمة من طرف vip mr heroo الجمعة 1 يناير 2010 - 8:18

بس ياانسة يادموع القمر لما هى حضرتها تكلم حد من وراة ومن غير ما يعرف دة خيانة ولما يكلمها وهى بتحبة مش مجرد صداقة يبقى دى خيانة ولما هو يدخل فى حياتهم ويكون اعز صديق يبقى دة طمع منة ومش حاسس بمشاعر صديقة اللى بيموت علشان حبيبتة كل يوم ومش همة غير نفسة ولما تقرب بعد الناس وهما مش محترمين وتعتبرهم اخوات دة يبقى مش حب ولا مشاعر ولا احساس دة مجرد بتقضى وقت الحب بين اتنين زى ما قولتى بس تفتكرى لما تبدلو المشاعر والاحاسيس ويدخل صديق تبعد عن حبيبها علشان صديقة وتفضل صديقة علية تبقى انانية ومش بتحب غير نفسها وعمرها ما فكرت فى احساس ومشاعر الشاب اللى معاها
    vip mr heroo
    vip mr heroo
    عضو برونزى
    عضو برونزى

مُساهمة من طرف vip mr heroo الجمعة 1 يناير 2010 - 8:26

تسلمى ياسلمى ودموع ع الرد بس صدقنى زى ما بتقول الانسة دموع ان يقرب من بنت تانية اكيد مش هيكون بيلعب اكيد هى السبب فى كل دة مفيش بنت واحد يحبها ويضحى بكل شئ علشانها والاخر تسيبة وهو محتاج لها علشان مجرد ايام بعد عنها بامرها مش بامرة ولما قالها لاءة قالتة انا هبعد نهائى لو مبعدناش وقت قصير ونشوف نعمل اية ولما رجع ليها عرفت اصدقاء ليها وسابت اللى حبها واتنازل عن حاجات كتير علشانها وهى مضاحتش زى ما هو ضحى بحاجات كتيرا علشانها والبنت دى بتحبة جدا بس مجرد لما دخل صديق حنين وممكن يعطى اللى عطا حبيبها بس مجرد صداقة قالت خلاص كدا بايباى حبيبى ليا صديق هيعطينى اللى انت كنت بتعطى بس هل لاى حد يعطى مشاعر واحاسيس والم وحزن لاى شخص كدا بسهولة بدون اى مقدمات دة تبقى فعلا انانية ومش بتحب غير نفسها وبس الله يسمحة ويسامح اللى فرقهم عن بعض علشان خاطر نفسة وعلشان يفوز بيها ويقول لصديقة هرد لاك كانت ليك واتقسمت لغيرك ودة فعلا اللى عملو
    vip mr heroo
    vip mr heroo
    عضو برونزى
    عضو برونزى

مُساهمة من طرف vip mr heroo الجمعة 1 يناير 2010 - 8:38

اسف انى طولت عليكم الرد بس بجد حاجة موتيتنى ازاى مش بس مصدوم تخيلو لما هو يحبها اوى وهى اللى تقولة نبعد كام يوم ونشوف هنعمل اية ولما يرجع لها تقولة اللى بينا انتهى قوللى دة اسمة اية ياريت الرد ع الموضوع دة

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة 26 أبريل 2024 - 19:08